Ești pregătit de schimbare?

Pentru antreprenorii care își doresc un magazin online, 

dar nu știu cum să înceapă

Cu siguranță ești aici pentru că îți dorești un magazin care să-ți aducă venituri serioase din online. Iar noi suntem aici pentru a realiza acest plan!

Ei și mulți alții au avut încredere în noi pentru crearea unui website

Online-ul a devenit o necesitate. Nu mai este doar un trend. Ai nevoie de el pentru ‘supraviețuire’! 
Să fim sinceri: toate afacerile de succes din piață vând și online.

Nu vinzi online = Lași o grămadă de bani pe masă

Nu a fost niciodată mai ușor să-ți deschizi, promovezi și administrezi propriul tău magazin online. Pandemia ne-a pus într-o situație plină de incertitudine. E momentul ideal să îți asiguri afacerea cu un canal nou de vânzare.

Cine suntem noi?

Changers este agenția de ecommerce în care poți avea încredere.

Suntem o echipă de ambițioși din Cluj-Napoca. Ne ocupăm de crearea site-urilor web pentru companiile orientate spre dezvoltare. Așa cum este probabil și afacerea ta. 
Prin ce ne diferențiem? Prin implicarea noastră activă în fiecare proiect.

Cu ce te putem ajuta?

Un magazin online care îți aduce vânzări

Unul ușor de folosit, cu un design modern și conceput prin cele mai noi tehnologii. Oferi clienților tăi un mediu sigur și posibilitatea de a cumpăra când și cum își doresc ei.

Economisești bani

Datorită tehnologiei noi și a proceselor folosite. Magazinele pe care le creăm au un preț mult mai avantajos, decât cele clasice. Vinzi pe cea mai profitabilă piață a momentului.

Site optimizat pentru mobil și web

Astăzi peste 52% din căutări au loc de pe mobil. Și doar magazinele online optimizate pentru mobil vor apărea în rezultatele de căutare. Pe lânga asta noi ne ocupăm de tot: securitate, legalitate, design și funcționalitate.

Website ușor de folosit

Prin serviciul de web design pe care îl oferim. Creăm magazine online cu o interfață atât de simplă. Încât și un copil s-ar putea descurca cu ele! Le poți administra de unul singur chiar de pe smartphone-ul tău.

Securitate maximă

Tehnologia pe care se bazează magazinele pe care le creăm tratează securitatea într-un mod extrem de serios.

Web design personalizat

Dacă ai nevoie de un web design unicat, unde fiecare pagină să fie originală și gândită de un profesionist, atunci avem echipă potrivită pentru proiectul tău!

i

Scriere de conținut

Dacă nu ai timp să scrii tu informațiile pentru website, sau ai nevoie de un feedback de la profesioniști în copywriting, te putem ajuta noi!

Consistență vizuală

Vom folosi culori, elemente și font-uri care să fie în concordanță cu identitatea brand-ului tău.

Ce zic clienții noștri?

Dragomirescu Mihaela

Founder SAME Consulting

Profesionalismul, dedicarea și talentul sunt principalele atribute ale echipei Changers! Sunt tineri, determinați și au capacitatea de a înțelege și interpreta viziunea clientului, oferind rezultate excepționale. Cei de la Changers nu sunt doar echipa de web design, sunt începutul unei mari familii profesionale! O imagine bună începe cu Changers!

Întotdeauna!

Draghici Bogdan

Owner FITNEST

Salutare! Recomand cu caldura si fara indoiala Changers, as putea spune ”Game Changers”, cel putin asa a fost pentru mine! De cand am inceput colaborarea cu ei, incepand de la design, marketing, sfaturi, etc. totul a fost intr-o continua crestere! Iar in industria mea nu este foarte usor sa iesi in evidenta! Extrem de profi, totul facut ca la carte, foarte multa implicare si ceea ce mi-a placut cel mai mult este ca au venit intotdeauna cu idei noi de implementare! 5 stele sunt putine pt ceea ce iti ofera. 🙂

Modificări nelimitate

Plată doar la final, dacă ești mulțumit

Îți oferim totul gratuit. Dacă nu este livrat la timp

Știm cât este de important să ai magazinul online chiar așa cum ți l-ai imaginat. Astfel, prin cele 2 sesiuni oferim un număr nelimitat de modificări!

Credem în egalitate. Astfel, considerăm că este corect să ne oferim reciproc garanții. Dar garanția oferită de tine este doar un avans de 20%. Iar restul se achită la final. Dacă ești mulțumit cu rezultatul obținut!

În cazul în care depășim termenul limită stabilit. Iar tu ne-ai asigurat la timp toate materialele necesare conform agendei stabilite. Îți rambursăm avansul de 20% și nu mai trebuie să plătești nimic!

Modificări nelimitate

Știm cât este de important să ai site-ul web chiar așa cum ți l-ai imaginat. Astfel, prin cele 2 sesiuni oferim un număr nelimitat de modificări!

Plată doar la final, dacă ești mulțumit

Credem în egalitate. Astfel, considerăm că este corect să ne oferim reciproc garanții. Dar garanția oferită de tine este doar un avans de 20%. Iar restul se achită la final. Dacă ești mulțumit cu rezultatul obținut!

Îți oferim totul gratuit. Dacă nu este livrat la timp

În cazul în care depășim termenul limită stabilit.. Iar tu ne-ai asigurat la timp toate materialele necesare conform agendei stabilite. Îți rambursăm avansul de 20% și nu mai trebuie să plătești nimic!

Tot ce îți trebuie pentru magazinul tău online, la un preț accesibil

Pachetul standard conține toate elementele necesare funcționării unui magazin modern și de înaltă calitate. Dacă dorești și alte elemente personalizate, acestea se vor discuta la întâlnirea pe Zoom. După care se va crea o ofertă personalizată pentru tine.

Întrebări frecvente

Ce alte costuri voi avea?

Dacă nu ai încă un domeniu cumpărat. Trebuie achiziționat unul. Iar costul acestuia este aprox. 50 RON/an.
Abonamentul lunar pe shopify.com este de $29 (hostingul este inclus în preț)
Comisionul de procesare a plăților online: 3% pe tranzacție (doar dacă plata se face cu cardul)

Aceste costuri se achită furnizorului de serviciu aferent, nu nouă. Toate costurile noastre se regăsesc în oferta finală. Noi nu avem costuri ascunse.

De ce lucrăm cu platforma Shopify?

Pentru că este cea mai prietenoasă platformă disponibilă din lume. Salvează timp, bani și nervi. O poate folosi oricine de pe orice dispozitiv.

  • Este ideal dacă nu vrei să angajezi pe cineva să administreze site-ul, inventarul sau comenzile de pe platformă.
  • Ne permite să vindem fără costuri adiționale și pe Facebook, Instagram (practic, este echivalent cu încă 2 magazine în plus).
  • Oferă statistici și analize automate despre produse, vânzări, clienți. Îți oferă concluziile automat, fără să investești timp.
  • Aplicație gratuită pe telefon unde poți administra tot, oriunde te-ai afla.
  • Poți economisi chiar 2-3 salarii pentru doar $29/lună plătit pe platforma Shopify.
Am mai lucrat cu o agenție, dar nu au făcut o treabă bună. Ce siguranță am aici?

În acest moment te poți lua doar după ce au zis clienții noștri. Ce ai citit despre noi. Și rezultatele noastre de până acum. Însă vom avea ocazia să ne cunoaștem înainte să plătești vreun RON. Vom avea suficient timp să ne dăm seama dacă ne potrivim sau nu. Acesta este și motivul pentru care înainte de toate, avem un call gratuit de 45 de minute.

Va funcționa asta pentru cineva ca mine?

Este un sistem simplu, făcut în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor. Dacă milioane de companii, fără experiența anterioară, au reușit până acum, suntem siguri de reușita ta!

Ce se va întâmpla după terminarea magazinului?

1. Dacă afacerea ta are deja un produs validat pe piață atunci îți putem oferi următoarea soluție de colaborare pe parte de e-commerce. Click aici.

2. În cazul în care nu dorești promovare, tot suntem alături de tine printr-un abonament de mentenanță. Prin care te ajutăm să-ți administrezi magazinul online.

3. O altă variantă este să-ți administrezi singur magazinul. Mulțumită simplității este ușor de gestionat. Există videoclipuri și tutoriale pentru fiecare pas. Trebuie doar să le parcurgi odată și să dai click pe ce dă și cel din videoclip.

Ce garanție am?

Click aici pentru a citit garanțiile oferite.

Cum se procedează dacă doresc modificări?

Știm cât este de important să ai magazinul online chiar așa cum ți l-ai imaginat. Astfel, prin cele 2 sesiuni oferim un număr nelimitat de modificări până la momentul predării!

Dacă dorești modificări și ulterior. Acestea se pot realiza oricând prin abonamentul de mentenanță.

Pașii prin care vom trece împreună

^
PASUL 1

Ești pregătit să ai propriul tău magazin online.

^
PASUL 2

Ne vedem pe Zoom pentru o scurtă discuție despre obiectivele, provocările și viziunea ta.

^
PASUL 3

Ne vom întâlni cu echipa changers pentru a pregăti un plan de acțiune.

^
PASUL 4

O nouă întâlnire pe Zoom. Discutăm pe baza ofertei pregătite și o ajustăm, dacă este cazul.

^
PASUL 5

Semnăm contractul și ne apucăm de treabă!

Echipa Changers poate accepta maxim 3 proiecte de acest tip în fiecare lună.
Dacă dorești să aducem împreună la viață magazinul tău online.
Atunci contactează-ne din timp.
Mai ai puțin timp la dispoziție să recuperezi progresul făcut de competiția ta. Care deja este prezent în online. Te sfătuim să acționezi cât mai repede. Chiar acum!

Ești pregătit să ai un magazin online care oferă încredere și aduce venituri?
Sigur că ești! Din acest motiv te aflii aici!
Ai și completat PASUL 1

Hai să ne vedem pe ZOOM pentru a bifa și următorul pas. Concurența nu așteaptă!

Tu ce mai aștepți?