Ești pregătit de schimbare?

Ghid feedback

Acest ghid are ca scop să te ajute să oferi un feedback mai bun, mai util și mai productiv.

Feedback-ul are un rol crucial în orice colaborare, atât profesională cât și personală. Cu cât e mai bun, cu atât devine și rezultatul final mai bun. Fără feedback se lovește percepția ta cu percepția noastră, iar în 99% cazuri acestea diferă, la fel cum diferim și noi ca oameni.

Cum oferi feedback util?

Trebuie să fii atent la următoarele 3 lucruri.

Timp

Când termin cu un task, întotdeuna ți-l vom trimite către feedback. Acesta este momentul ideal pentru a-l oferi.

Trec maxim 2-3 zile și revii cu următorul mesaj:
”M-am uitat peste ce ați lucrat până acum. Îmi place cum arată. M-am gândit să încercăm o altă nuanță de albastru pentru butoane. Puteți să testați să vedem cum ar arăta?”

Trece 1 săptămâna de când am finalizat proiectul și ne trimiți următorul mesaj:
”Aici trebuia să îl faceți mai bun.”

Claritate și specificitate

Este important să știm concret ce îți place și ce nu. Altfel nu putem ști ce ar trebui să modificăm.

”Îmi place cum arată banner-ul de pe pagina principală, însă parcă e puțin prea mare.”
”Putem adăuga la finalul primului paragraf un link către pagina noastră de Facebook?”

”Ceva nu e ok la pagina principală.”
”Undeva pe pagina aceasta să apară link către Facebook”

Acționabilitate

Dacă nu este acționabil, nu se poate executa, ergo nu se poate îmbunătăți.

”Este ok ce ați făcut, dar noi am avut în cap ceva diferit. Am putea testa o altă variantă pentru pagina de produse unde cade mai mult accent pe imagini decât pe text?”

”Parcă nu la asta ne-am găndit.”