Ești pregătit de schimbare?

5 Motive Pentru Care Trebuie să ai un Site Web Bun în 2022

Scris de Nagy Norbert

Managing Partner

Publicat în 11/03/2021

Merită să ai un site web modern?

De ce?

Ți-e teamă că nu vei știi să-l gestionezi?

Vin cu niște motive pragmatice și logice. Nu avem timp să discutăm despre argumente abstracte sau inexacte precum: ‘merită să deschid un site pentru că vreau mai multe vânzări’. Acest motiv este deja unul evident pentru toată lumea.

Hai să analizăm subiectul într-un mod cât mai pragmatic.

1. Timing potrivit

Mulți experți vorbesc de timing. De momentul ”cel mai potrivit” de a trece la acțiune.

Momentul acela ”potrivit” de a avea un site web a sosit deja de câțiva ani. Însă în ultimul an s-a accentuat foarte vizibil totul:

  • Multe afaceri care nu erau în online. Au murit.
  • Tot mai multe domenii se mută în online
  • Competiția ta începe să apară în online
  • Au crescut vânzările anuale în online. Și sunt în continuă creștere.
  • Clienții cumpără tot mai mult din online
  • Afacerile care nu sunt prezenta în online. Deja nu oferă încredere clienților moderni.

Da. Concurența ta deja începe să-și facă apariția în online. Însă totul este încă prea la început pentru a decide cine se va lupta din răsputeri să supraviețuiască și cine va ajunge lider. 

Din acest motiv timingul este potrivit. Mai ai timpul necesar să faci pasul spre online. Dar dacă mai aștepți mult este posibil ca trenul să plece (chiar dacă momentan e vorba un CFR care merge lent. Nu pentru mult timp.)

Puține afaceri au un site web. Și și mai puține au unul bun. Unul modern. E momentul tău.

2. Așteptările clientului modern

Statistic: 6 din 10 clienți se așteaptă ca brandurile să ofere informații online despre ei. Și mai mult de jumătate dintre aceștia se îndreaptă direct către site-ul web al mărcii pentru informații despre produse.

Dacă o luăm simplu și logic: în cazul în care clientul nu găsește informații despre tine și produsele tale în online. Va căuta în altă parte. La alții. La concurența care a făcut deja acest pas. Simplu.

Trăim deja în 2022. Clienții înainte să-ți viziteze magazinul fizic. Vor merge în online și vor verifica de acolo ceea ce oferi. Dacă te găsesc, ai șanse să fie clienții tăi. Dacă nu, ești uitat imediat.

Consider că acest motiv este deja unul suficient de puternic pentru cei care sunt deschiși. Și într-adevăr vor să realizeze ceva cu afacerea lor.

Alte așteptări ale clientului modern:

  • Să aibă acces la informații și la magazinul tău atunci când vrea el. Adică 24/7. Acest lucru este posibil doar cu un site web. Evident.
  • Să te vadă în online. Altfel nu are încredere în tine.
  • Să poată comunica cu tine în online. Clientul modern nu mai are chef și timp să meargă la magazinul fizic. Sau să te sune la telefon. El vrea să-ți scrie pe chat, pe mail. Oriunde, dar online.

3. Te costă mai puțin

Chiar dacă este vorba de o investiție one time de câteva sute de euro. Ceea ce ar însemna doar un singur salar brut al unui angajat.

Un site web îți va economisi bani pe termen mediu și lung. Uite de ce:

  • Poți face promovare printr-o singură reclamă online. Care poate ajunge oriunde. La oricine. Fără limite.

Altfel poate cheltuiești pe broșuri, afișe sau pe panouri publicitare. Fiind mai costisitoare raportat la ROI-ul pe care îl pot genera. Și prea limitate de zona respectivă.

  • Reclamă gratuită pe Google și Google Maps.

Când ai site-ul web creat și gestionat de profesioniști. Poți apărea pe prima pagină a rezultatelor căutării Google. Mai mult de 81% dintre consumatori merg pe Google înainte de a face orice achiziție. Asta înseamnă că site-ul tău web are șansa de a atrage atenția clientului și de a-l fideliza pe termen lung. Cu condiția calității și accesibilității.

  • Poți scala vânzările. Astfel scad costurile fixe.

Dacă până acum ai vândut doar în orașul tău. De acum poți vinde în toate orașele, județele, țările, continentele. Nu mai ai limitări.

  • Datorită tehnologiei noi și a proceselor folosite, website-urile de azi au un preț mult mai avantajos, decât un website clasic.

4. Este ușor de gestionat de oricine

Uită de gândul că trebuie să fii IT-ist pentru a gestiona un site web. Asta a fost acum 10 ani.

Datorită tehnologiei avansate este simplu să faci modificări. Iar mulțumită gigantului YouTube poți găsi un videoclip explicativ chiar pentru orice.

Dar de obicei, cei care îți crează site-ul, îți pot oferi și mentenanță. Dacă nu ai timp de așa ceva

Nu vrei să implementezi de unul singur?
Te putem scăpa de o grijă.

5. Totul devine mai simplu

Cât timp ai pierdut cu următoarele probleme?

  • Oare unde este poza aceea făcută la ultimul client? Vreau să-i trimit unui nou client și nu știu unde am pus-o.
  • Încă un client care mă întrebare ”cine suntem?”. Din nou trebuie să-i spun/scriu povestea noastră…
  • Vai dacă totul ar fi într-un singur loc. Cât de simplu ar fi.
  • Iar pun aceleași întrebări clienții. Pierd timp să răspund mereu la aceleași întrebări.

Și probabil lista poate continua.

Nu vreau să sune a reclamă comercială. Dar absolut totul se poate rezolva cu un singur lucru. Să ai toate acele informații pe un link. Iar acest link reprezintă site-ul tău web.

În 3 secunde i-ai trimis link-ul clientului. Unde va găsi răspunsuri la întrebările sale. Și unde îl poți convinge de calitatea oferită. Primul contact având o mare influență în momentul vânzării. Deci contează ce va vedea pe această pagină.

6. Concluzii

Fiecare punct în sine reprezintă un motiv suficient de bun pentru a face pasul către online. Cele 5 puncte prezentate sunt doar o firimitură din ceea ce înseamnă să fii prezent în online și să ai un site web.

Sigur te gândești că ”este ușor să vorbești și să prezinți niște informații”.

Sunt de acord cu tine. Nu este ușor să fii prezent într-un mod corect în online. Nu este ușor să-ți faci un site web care să aducă rezultate. Dar te asigur, că merită.

Dacă ar fi ușor, ar avea toți. Nu-i așa?

Și nouă ne-a fost greu la început. Dar am trecut prin acest proces de atâtea ori, încât a devenit un proces mai simplu. Deja unul fain.

Dacă consideri că nu vrei să începi de la 0. Noi te putem ajuta. Te poți folosi de experiența noastră acumulată în acești ani.

Dar nu vreau să-ți vând nimic. Pentru că nu știu nimic despre tine și nici tu despre mine.

Tocmai din acest motiv hai să discutăm în maxim 45 de minute cum putem implementa aceste informații în afacerea ta. Totul este gratuit. O discuție simplă pe Zoom.

Programează acum o ședință gratuită cu un reprezentant changers.

P.S. Dacă ești tipul de persoană care vrea să afle prima dată un preț, atunci click aici.

Articole asemănătoare